top of page

קולקציה של פליז

יש מוצרים שאני מלקטת מחו"ל - הולנד, צרפת, אנגליה ועוד, יש מוצרים שאני מלקטת כאן בארץ מיצרנים מקומיים כחול לבן ויש מוצרים שאנחנו מכינות לבד. כולם מדברים בשפה אחת, תחת קונספט משותף, מתאימים לשימוש עם הצמחיה והפרחים שאני מלקטת בין המשתלות, המגדלים והגינה שלי.

הקולקציות בדרך כלל, מתחדשות בין החגים. ועכשיו בין לבין עד שפסח יגיע...התחלנו להכין קולקציה חדשה...

בין צינורות פליז ומתכת, חוטי פליז ויוטה, צמחי אויר וסוקלנטים, נרקמת ונשזרת לה קולקציה חדשה

מוטות פליז. צילום: מרגו חיימוב

אני אוהבת לעשות שימוש בחומרים טבעיים, אבל לפעמים יש יוצאים מהכלל. אז רגע לפני שהטרנד של הצורות הגיאומטריות למינהן חולף ומפנה את מקומו לטרנד הבא...החלטנו שאנחנו חייבות לנסות גם. צורות גיאומטריות מחייבות שימוש במתכות, לקולקציה הזו בחרנו להתשמש בצינורות, חוטים הכל מפליז, כדי שהחיבור לצמחי האויר יהיה מדויק.

כל מיני ניסיונות, בדרך לכמה מוצרים סופיים...ולא רק לצמחי אויר..

.פליז תלוי צילו: מרגו חיימוב

אפשר להניח ואפשר לתלות, אפשר עם צמח אויר ואפשר גם לא...סוקלנטים? צמחי בית?

ממש בקרוב.....

צילום: ליבת רות. מקרמה פליז

הפוסטים שהכי אהבתם

פוסטים אחרונים

תגיות

No tags yet.

עקבו אחרי

  • Facebook Basic Black
  • Pinterest Basic Black
bottom of page