top of page

איך להכין לבד לב לאוהבים

L O V E

עוד רגע הוא מגיע (וולנטיין דיי, למי ששכח...) וזו הזדמנות מצוינת להעניק לב קטן לזה שכל כך אוהבים! אספתי לכם כמה רעיונות קטנים, ופשוטים שתוכלו להכין ממש לבד בעצמכם והעניק לב אוהב מעשה ידיכם!

לב מענפי זית

תמונה: http://munaluchibridal.com

ללא ספק, מנצח. כל כך פשוט, מקומי וכל כך מחובר לאדמה ולטבע.

ענף זית קשור בחוט לכדי צורת לב, הניחו באגרטל קטן או כוס זכוכית פשוטה....

קסום ומרגש!

לב של פרחים

תמונה:http://www.shopterrain.com

ליצירתיים שבכם, גשו לחנות הפרחים הקרובה ובחרו ענפים בודדים של נוריות שיש עכשיו בשפע, דולפיניום לבן או פרזיה לבנה, ענף זית, גרין בל ואתם מסודרים

לב של ענפים

תמונה:http://www.shopterrain.com

למשקעינים או לאלה מכם שזמרו עכשיו את הגפנים, ונותרו עם ערימה גדושה של זמורות...לפפו את הזמורות לכדי צורת לב, העזרו בחוטי ביופיקס (חוט מתכת עדין מלופף נייר חום) חברו את הלבבות המוכנים זה לזו וצרו גרלנדה מקסימה, שתוכל ללוות אתכם לימים אוהבים רבים.

DSC_0139.JPG

צילום: ליבת רות

לאוהבי הירוק, טחב הוא הירוק המועדף עלינו בעונה זו של השנה. ניתן למצוא אותו עכשיו בשפע, אם תסתכלו היטב בין חריצי האבנים במדרכות, במקומות מוצלים ורטובים בפינות של קירות ברחוב, באחד היערות הקרובים אם חשקה נפשכם לצאת לטיול בטבע, או אצלנו בחנות מונח בשכבות בארגז מלא בניחוחות של יער אירופאי עשיר בצמחיה. עכשיו אחרי שמצאתם טחב (moss) תוכלו למלא איתו כל צורה של לב שתמצאו בהישג יד, החל מתבניות סילקון או חותכני עוגיות, קופסאות פלסטיק בצורת לב או עציץ בטון כמו זה שבתמונה שתוכלו למצוא אצלנו. כדי שהטחב יישאר ירוק, הוא זקוק לשכבת אדמה, מקום קריר ומוצל, הרבה לחות ובעיקר הרבה א ה ב ה !

IT"S ALL ABOUT LOVE!

הפוסטים שהכי אהבתם

פוסטים אחרונים

תגיות

No tags yet.

עקבו אחרי

  • Facebook Basic Black
  • Pinterest Basic Black
bottom of page